HARDMIN-HELIX Logo
Δεδομένα: 0
Όνομα (Αγγλικά):
Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Όνομα (Ελληνικά):
Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
URL:
epeuvnt1ko-epyaotnp1o-mapket1vyk-ka1-a1oiknons-ett1xe1pnoewv-ka1-opyav1ouwv
Περιγραφή (Αγγλικά):

Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών

Περιγραφή (Ελληνικά):

ΦΕΚ B 4084 - 23.09.2020 Το Εργαστήριο έχει ως σκοπό: 1. Την κάλυψη σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό, διδακτορικό και μεταδιδακτορικό επίπεδο των διδακτικών, ερευνητικών και μελετητικών αναγκών του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, σε θέματα που εμπίπτουν στα αντικείμενα δραστηριότητας του Εργαστήριου όπως αυτά προσδιορίζονται στο άρθρο 1 του παρόντος. 2. Τη συνεργασία με δημοσίους φορείς, οργανισμούς, ινστιτούτα και ιδιωτικές εταιρείες στην Ελλάδα και στην αλλοδαπή, με σκοπό να συμβάλλει στη μελέτη και στη λύση προβλημάτων που αφορούν το αντικείμενο του Εργαστηρίου. 3. Την κάθε μορφής συνεργασία με κέντρα ερευνών, ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά ιδρύματα (και Τμήματα ή Σχολές αυτών), μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, εργαστήρια Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και με επιστήμονες, της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, με στόχους που συμπίπτουν, συμβαδίζουν ή αλληλοσυμπληρώνονται με εκείνους του Εργαστήριου, αλλά και τη συνεργασία με άλλους κοινωνικούς και επιστημονικούς φορείς, δημόσιες υπηρεσίες, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, οργανισμούς κοινής ωφέλειας, κ.α., με στόχο τη συμβολή στη μελέτη ζητημάτων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών. 4. Τη διοργάνωση επιστημονικών διαλέξεων, ημερίδων, σεμιναρίων, συμποσίων, συνεδρίων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων κάθε μορφής και άλλων επιστημονικών εκδηλώσεων. 5. Την πραγματοποίηση δημοσιεύσεων και εκδόσεων. 6. Την πρόσκληση Ελλήνων και ξένων αναγνωρισμένων επιστημόνων. 7. Την υλοποίηση ερευνητικών, εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων σε όλα τα συναφή πεδία της επιστημονικής του περιοχής, αυτοτελώς ή σε συνεργασία με αλλά εργαστήρια, μέλη ΔΕΠ, ή Τμήματα του ΔΙΠΑΕ, ή άλλα εκπαιδευτικά, επιστημονικά, ή ερευνητικά ιδρύματα καθώς και με δημοσίους ή ιδιωτικούς φορείς, οργανισμούς και επιχειρήσεις, της ημεδαπής και της αλλοδαπής. 8. Την αναβάθμιση των μεθόδων διδασκαλίας του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του ΔΙΠΑΕ. 9. Την ανάπτυξη, παραγωγή και διάθεση κάθε μορφής εκπαιδευτικού υλικού. 10. Τη σύνδεση του Εργαστήριου με παραγωγικούς τομείς και φορείς της κοινωνίας και της οικονομίας με σκοπό την προαγωγή των ευρύτερων επιστημονικών του στόχων και την ανταποδοτικότητα στην κοινωνία. 11. Την ανάπτυξη προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών κατά τα προβλεπόμενα στο π.δ. 159/1984 (Α΄53): «Προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών από τα πανεπιστημιακά εργαστήρια σε ιδιώτες και κάθε νομικής μορφής οργανισμούς», όπως τροποποιήθηκε και όπως ισχύει.

E-mail domain:
 
URL εικόνας:
 
Parent organization: